Fin fredag!

Fredag. Den dag i veckan som man alltid längtar efter mest. Igår hade jag och Liv en hemmafredag. Inte så populärt. Hon skällde på mig typ hela dagen och vart inte nöjd med något förutom att bli buren. Tills dess att pappa kom hem. Då blir det lilla odjuret som förbytt. Skrattar och ler. Vadå har jag varit sur idag?! Så orättvist! Där har man kämpat hela dagen och skuttat sig svettig för att få fram en endaste glad min...
Alltså blev kvällen i gladare tecken än dagen. Även våra kära vänner Rebecca, Patrik och Lucas var på besök. Vi åt gott och stannade uppe till långt in på natten!
Idag blir det julbak hemma hos min moster och självklart är jag och Livan uppe redan! Kl 7 tyckte Liv var en bra tid att stiga upp en lördag som denna. Tack och lov för den svarta dryck som kallas kaffe.


Svårroad bebbe...


Sen kom pappa...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0