Fina fredag!

Livan börjar ta an buffningsmetoden. Testat hela dagen och funkat varje gång. För bra för att vara sant! Ingen mer vaggning till sömns. Tack för det säger min rygg och mina axlar. I och med att lilla krypet numera väger 6,8 stadiga kilo så blir det en del att bära på en hel dag!
Fredag igen. Hur kan det gå så fort?! Idag har jag och Livan haft besök av farmor och farfar på lite förmiddagsfika. Med sig hade dom den sötaste lilla julklänning jag skådat! Så fin hon kommer vara i den på julafton, lilla knodden!
I eftermiddag har jag och Liv sprungit en sväng på staden. Inhandlat en gardinstång bland annat, som självklart inte passade fönstret, samt att jag i lite lätt vrede råkade dra i den lite för hårt, så att fanskapet gick sönder! Nu är det konstaterat - är inte meningen att jag ska få upp någon jäkla gardin i köksfönstret! Har nu lagt detta problem åt sidan och låter min käre man ta hand om den huvudvärken imorgon. Istället firar vi nu fredag och helg! Ryggbiff och hemmagjorda klyftpotatis, med vitlökssås står på menyn. Efter middagen beger vi oss iväg hem till Patrik och Rebecca på lite chips och vinafton!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0