Heja!

Rebecca och Lucas var som sagt över hos mig och Liv och åt lunch idag. Spaghetti och kättfärssås. En klassiker! Även Ludvig kom förbi och gjorde oss sällskap!
Sen gav mammor och barn sig ut på stan för att leta klappar till nära och kära. Liv kastade in handduken direkt och sov sig igenom hela stadsvandringen, men Lucas var mer uthållig! Men till slut gav även han upp. Envisa mammor som bara vill handla och handla! Vi avslutade stan med ett besök på Resia. I sommar planerar vi nämligen, att tillsammans åka till GREKLAND. Ska bli så mysigt och underbart kul att ha att se fram emot! Kidsen kommer bli saliga. Allra minst vi föräldrar!
Först funderade vi på Thassos. Skall vara en mindre ö, med små fina sandstränder, annars är det ju mestadels stenstränder i Grekland. Så sand en aning mer barnvänligt. Ett annat alternativ är Kefalonia. Är det någon som har några tips på barnvänligt och mysigt Grekland, så är jag mer än tacksam för tips och råd!
En toppendag har vi haft, som tro det eller ej, även avslutades med en timmas svettigt träningspass nere på gymet. Rebecca fick jag lurat med mig! Känns underbart gott i kroppen. Äntligen är första passet avklarat. Nu är det bara att kämpa vidare. Inga ursäkter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0