Julbak!

Fem mammor. Fem bebisar. Slå ihop detta med julbak, så har ni vår dag idag! Kan verka omöjligt och en aning stressigt att baka julodis med så många bebisar, men attans vad bra det gick! Till ljudet av julmusik och Ebba i sin julröda velourdress, entrade vi tröskeln hemma hos Emelie, kl halv elva i förmiddags. Trillade ut igen, mätta och glada, gjorde vi inte förrän kl fyra! Jisses vad fort dagen gick...
Det gjordes rocky road, mandlar och julkola. Sött och gött!


Hela tre veckor sedan var det vi sågs allihopa! Och äntligen har alla bebbar tittat ut. Vilken lycka!

Fick hålla underbara Noah för första gången. Som vi har väntat och längtat.








Nu när alla knoddar anlänt, så var det bara tvunget att lägga upp på rad!

Oskar ville krama Liv litegranna...

...och tjejerna ville hålla hand...


Väl hemma igen har Livan och jag dansat loss i pyjamas hela kvällen till alla möjliga barnvisor. Skrattat och dansat tills vi blev alldeles svettiga. I och med att pappa är på kallbadhuset ikväll, så blev detta min träning för kvällen!
Nu inväntar jag Ludvig och Emil. Ska tydligen bli fotbollskväll här om en liten stund...
Ge mig ett glas vin, så överlever jag nog...


Ett måste denna bok, då sångregistret tryter. Medföljer även en cd-skiva med alla låtar på. Passar perfekt med en morsa som är tondöv och allt annat än musikalisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0