Julstress

Har fortfarande inte riktigt fattat att det är julafton på lördag. Livs första sådan. Och kan heller inte riktigt förstå varför det varje år blir lika stressigt. Städning ska vara avklarad, julblommor ska planteras om (och som säkert även dessa hinner vissna innan julafton!), klappar ska inhandlas och fönster ska putsas!! Tror vi struntar i det sistnämnda. Hört att det är en ny storm på väg...
Men det är väl detta som hör julen till. Stress i sin högsta form som får oss alla att bekänna färg och sätta sprätt på vårt annars vintertrötta jag!
Idag har jag och Livan fått bockat av en del saker som nämnts ovan i alla fall. Vi har städat, köpt blommor, samt inhandlat en del av klapparna. Resten fixas imorgon eftermiddag.
Rebecca hade jag som sällskap vid klappjakten. Efter detta var det dags för lite tjejkväll hemma hos oss, med god mat, öl och snicksnack. Bara jag, Livan och Rebecca. Supermysigt!
Imorgon kommer Ida och Ville på besök, ska bli kul att träffas då det var alldeles för längesen nu!
Men nu blir det sängen nästa! Natten på er!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för en super trevlig kväll o den goda maten !

2011-12-22 @ 00:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0