Att vara ett Twilightfan!




...är något man kanske borde prata tyst om, men nej, jag kan inte hålla med de personer och kritiker som inte tål den fantastiska kärlekssagan mellan vampyren Edward och hans innerliga kärlek Bella. Jag själv bara ÄLSKAR dom! Precis varit och sett Breaking Dawn nu och är som förtrollad. Bröllopsscenen och smekmånaden..ojojoj..jag grät och skrattade precis lika mycket som de andra, dock mestadels 14-åriga tjejerna, men kan stolt säga att det är en av dom bästa filmerna jag sett! Kan inte förstå att jag ska behöva vänta ytterligare ett helt år till för uppföljaren och den allra sista delen...
Förutom bio har vi varit hemma hos Ida och Ville idag på deras mammafika! En jättemysig dag, där Ida bjöd på underbar mat! Även Livet fick suga i sig lite annan näring än mjölk idag. Och då bokstavligen SÖG hon på en morot som vi skalade till henne - och i barnstolen, hör och häpna! Hon var så duktig och moroten var mycket uppskattad. Tänk så otroligt att få känna nya smaker för första gången! Lilla gumman, vad glad och överraskad hon blev! Nästa gång ska vi nog prova en broccoli. Haha tack Annelie för det fina tipset. Riktig succé!


Smaskens!

Ville the man!

Mio!

Vilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0