Du fina pappa!

Då var det farsdag och Ludvigs första sådan! Detta firas tyvärr idag på olika håll, vi hade en stund tillsammans nu på morgon och förmiddagen, men sen ska Ludvigs pappa Björn firas ute på Ästad gård och min pappa bjuder på god mat hemma i Veddige! Tråkigt, men lagom till kvällen möts vi upp igen och fortsätter firandet! Så nu är jag ute på landet igen, och i och med att presenten till min pappa i år blev bus och gos med sitt första barnbarn, så är Livan med mig här ute!
Lördagen sprang iväg, vi, eller Ludvig, Emil och Björn hade fullt upp med flyttlass ner till huset. Jag, Marita och Liv mös mest runt i nya fina huset, packade upp glas och fikade utomhus! Så underbart fint det blir! Med det största altandäcket jag skådat och med havet som närmsta granne, kan det inte bli annat än succé!
Kvällen spenderades hemma hos Patrik, Rebecka och Lukas! De bjöd på grillat, underbart gott i november månad! En jättetrevlig kväll, med många många skratt! Tack fina ni!
Och herregud, snart måndag igen och fullt upp med mammagrupper ( 3 st denna vecka) och sen blir det en massa förberedelser inför dopet på söndag! Låt Livs åskmolnsvecka skjutas upp en vecka till!

 Njut alla pappor på er dag!


Världens finaste pappa!


Apelviken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0