Klippstuga!

Åhh då såg man normal ut på skallen igen! Risbusken är åtgärdad och jag har bästa Nicole att tacka för detta! Så sjukt duktig hon är! Har inte varit så här nöjd med håret på mycket, mycket länge! Så tacksam och glad! Nu kan jag känna mig lite fin till dopet, som nu närmar sig med stormsteg! Jisses, jag börjar bli lite lätt nervös nu. Kan inte riktigt säga varför. Konstig känsla bara.
Annars har denna dag varit i slappaste laget, jag och Liv har lekt och myst hemma hela dagen lång. Fick också sovit bägge två en stund nu i eftermiddag, då vi somnade till en talbok. Inbillar mig att Liv låg och lyssnade med spända öron hon med!
Imorgon är det fredag. Underbart.


Lek och en massa godis - En bra kombo!


Även Mikael fick snyggat till sin kalufs denna kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0