Öken!

Bloggtorka? Onej, bara en kamera som är väldigt sönder..har därför mest bara gått runt och varit som ett åskmoln i några dagar och inte alls vart sugen på att bara uppdatera en massa tråkig text. MEN, nu kunde jag inte hålla mig längre! Med en massa fina bilder på lur, så har ni en massa smarrigt att se fram emot vid ett annat tillfälle...snart förhoppningsvis..kamera är inne på lagning!
Vad vi har hittat på dessa sex dagar som vi varit borta...jodå:
Lördag: Blev en härlig utedag hemma på landet med långpromenad och lunch utomhus! Smaka på den i mitten av november, då det annars var snö för ett år sedan! På kvällen blev vi bjudna hem till Malin, Kryckan och lilla Sixten på middag. Och vilken middag! Så lyxigt och alldeles jättetrevligt! Sen hemgång blev det med!
Söndag: Hemma heeeela dagen! Något trötta, men det var det värt!
Måndag: Ingen mammagrupp på BVC tyvärr, var fullt upp med annat smått och gott!
Tisdag: Hemma hos Ida och Ville, promenad dit och hem, hurtigt värre! Älskar våra tisdagar!
Onsdag: Underbar mammagruppsträff hemma hos tillfrisknade Helena och Oskar! Bjöd på ett vilt tema denna gång, med ren och lingontårta! Supergott! Längtar redan till nästa tisdag som blir hemma hos mig och Liv.
Idag: Städat lägenheten och gått långpromenad med farmor! Livet har haft på sig sina första par jeans, som hon fick av farmor Marita idag, mycket stort! Och höjdpunkten - Att få träffat Josefin och hennes nyfödda lillprins, som var nåt av det sötaste jag sett! Är verkligen ett mirakel varje gång! Avundas verkligen det hon går igenom nu, en helt underbar tid som inte går att beskriva!
Har avslutat denna fina dag med en kvällsfika. Min moster Leni och min kusin Janice kom över och hälsade på! Livan har därmed fått sitt åttonde par skor, denna gång ett par helt underbara UGGS! Tusen tusen tack fina ni! Underbart att ha familj inom skobranschen!
Ses imorgon mina vänner och försök ha överseende med mina kassa mobilkort en tid framöver...


Liv glad i sina nya jeans!

Leni och Janice!

Nyförvärven - Varma skor och vantar!

Fint - Fler skor än mamma, 14 veckor gammal...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0