Ingen vanlig dag...

Då var det den 14:e Oktober 2011 och numera ett år äldre och 24 år gammal! Ojoj vad tiden går fort! Är ju alltid härligt att fylla år och ha sin alldeles egna dag, då man hyllas och grattas av alla nära och kära! Men i år vart det något alldeles extra - Första födelsedagen som mamma och underbaraste Liv var med och firade med oss!
Lilla ljuset har haft en ganska orolig natt, förkylningen har bitit sig kvar, dock inte blivit värre, men kvar är snorandet tyvärr! Så en aning trött var födelsedagsbarnet imorse när Ludvig började sjunga på tidiga morgonkvisten! Liv var vaken - glad och med stoora ögon! Fick en underbart gosig jacka av mina kära! Verkligen något jag var i stort behov av! Är det något min man är riktigt bra på så är det att köpa presenter till mig, han har inte misslyckats en gång och hittar alltid dom där fina, speciella sakerna...En mycket god egenskap tycker jag!
Frukost på sängen blev det aldrig, trodde lillan skulle somna om så jag hoppade den - Ack så fel jag hade! Omöjligt då den lilla vart piggare än någonsin! Så det blev frulle med Liv framför nyhetsmorgon...
Nu blir det dusch, promenad och iväg och köpa tårta, då några vänner kommer på besök i eftermiddag...Baka är något jag aldrig varit särskilt bra på - skall icke ge mig in på det idag heller...


Liv inatt kl 01.35 - Gladare än någonsin..

Såå fin!

(Ursäktar bildkvalitén, kamera på vift!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Emelie!

Vad kul att jag hittade dig, vet inte riktigt hur men via andra mammabloggar var det! :) Selma och Theo fyller ett år idag, tiden går ju sååå fort! Ser ut som ni mår bra! Grattis till Liv! Kram från Evelina (Kollega från Kurortstaden)

2011-10-14 @ 10:43:51
Postat av: Johanna

Grattis på din dag Emelie!!

2011-10-14 @ 11:32:13
Postat av: Angelica

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en toppen dag. Tack för en mysig blogg. kram

2011-10-14 @ 12:02:16
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hipp hipp hurra! Stort Grattis Emelie! Ha en super mysig födelesedag. Kramar Emma

2011-10-14 @ 13:22:15
Postat av: Emelie

Evelina: Hej Evelina! Tack ska du ha! Vad kul att du har hittat hit! Du får gratta dina två små söta från mig. Vilken fin dag att fylla år på ;) Är du fortfarande mammaledig? Kram kram

2011-10-14 @ 16:55:00
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Johanna: Tack ska du ha! Visst är det alltid härligt att fylla år! Hoppas ni hade det trevligt på John´s i lördags! Kramar

2011-10-14 @ 16:58:08
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Angelica: tusen tack, dagen är och har varit super! Din blogg vart mysig den med! Kram

2011-10-14 @ 21:29:42
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Emma: tusen tack min vän! Kul det var att träffa dig sist! Ha en jättemysig helg! Många kramar

2011-10-14 @ 21:32:59
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej igen Emelie!



ja jag är fortfarande mammaledig! men tiden går fort!! hur länge har du tänkt att vara hemma?! Spännande med ny lägenhet! Ha det bäst!

Kram Evelina

2011-10-19 @ 17:49:19
Postat av: Emelie

Evelina: Ja tiden går alldeles för skrämmande fort! Lite ovisst än så länge hur länge jag ska vara hemma. Ska börja jobba lite upptill nu ganska snart och kommer väl göra det ett tag framöver. Sen får vi se om det blir ett år, eller ett och ett halvt. Lutar mot det första. Hur har du planerat? Kramar

2011-10-19 @ 19:37:51
URL: http://livochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0