Kalasande!

Vilken helg, vad rolig den har varit! Middagen med våra päron vart supermysig i fredags, maten blev lyckad och alla gick hem mätta och glada! Så kul att äntligen kunna bjuda hem alla kära, nu när större lägenhet är inskaffad! Förra ettan vi bodde i vart lite för trångt. Där fick det bjudas i omgångar...
Lördagen vart lika trevlig den, startade med en sväng på stan med Pauline, som var nere i Varberg och hälsade på! Sen bjöd jag henne på kalkonlunch hemma hos oss, då det vart huuuur mycket mat som helst över sen kvällen innan!
Sen var det bara dags att svira om för nästa härliga galej! Min vän Emma ska inom kort flytta till Kina och bjöd därför på en härlig avskedsfest! Här var det fullt ös med god mat, dryck, popquiz och kackel från alla härliga damer! Så kul att få träffa alla igen! Vart så längesen man var ute i svängen nu. Får bli ändring på detta! Tusen tack du fina Emma för en riktig toppenkväll! Jag önskar dig all lycka i Kina!




Lite bubbel hemma hos Johanna först!

Fina Emma!


Angelica - Vad jag har saknat dig!

Fullt ös!

Nu är det fotbollsyra här hemma på Kyrkogatan istället. Ludvig, Emil och Henke ska kolla på Manchester United. Skruttan sover ute i vagnen på balkongen, efter en härlig långpromenad.
Själv så ska jag fortsätta njuta av helgen som är kvar...


Invigning av nya overallen!


Varberg en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tusen tack själv Emelie!!! Blev så glad att du kom!

Vi ses till jul igen och fram tills dess skall jag följa Livs framsteg här på bloggen och hennes fina föräldrar!! Många Kramar

2011-10-24 @ 22:05:54
URL: http://emmalinneadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0