Måndag igen!

Idag var det dags för höggravida Josefin att ta emot alla mammor och bebisar! Hon bjöd på supergod Taco-paj och härliga chokladkakor till efterrätt! Ännu en måndag i glädjens tecken! Så underbart att på söndagen längta till måndagen - När gjorde man det sist?! Söndagsångesten är som bortblåst sedan dessa underbara måndagar tagit plats! Som vanligt hade vi så trevligt att tiden bara gick och gick! Till sist var det dags att traska hemåt igen, ungefär 20 sekunders promenad hem till kyrkogatan! Åhh vad jag älskar att bo så här centralt! Ser nya fördelar varje dag!
Väl hemma igen, blev det en snabbröjning av lägenheten, sen kom mamma förbi på kaffe och passade sedan Liv, medan jag traskade ner till mitt jobb på en välbehövlig massage! Det blev Eva som fick knåda mina stela axlar idag, åhh vad gott det var och åhh vad jag saknar henne...
Gör detsamma och unna dig själv en härlig stund. Det är du värd.


Gott att vila hos Josse och kulan!

Endast 8 dagar mellan dessa godingar! Livet är äldst.

Oskar på sin vakt, medan Ebba sover.

En lärorik stund med Helena!

Tripp, trapp, trull..något spännande därborta i hörnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0