När två blir fyra! (Fem)!


Idag har vi strosat runt på torget och stan med Ida och Ville. Efter det gick vi hem till oss och käkade lite tomatsoppa och drack den godaste dryck som någonsin skapats - KAFFE!
Så underbart att Ville äntligen är på bättringsvägen, från att ha varit sjuk den lille stackarn!
Idas mamma Anette tittade även förbi och gjorde oss sällskap. Av henne fick jag fina blommor som nu pryder ett av mina annars jättetomma fönster. Är fortfarande lite kluven över vad jag vill ha i mina fönster än så länge, får ta sin lilla tid innan jag klurat ut hur jag vill ha det. Och vad slår färska blommor egentligen!


Ville lånar Livs stol!

Lek och bus!



Kungen i stan!

Så fina!

Är nu hemma från en promenad med bebben. Hon har precis somnat efter att jag, idag igen, sjungt "Julen är här" för henne..konstigt nog gillar hon den, samt min falska stämma...vad gör man inte för dom små!

Lite purken när vi gick...

...men glad när vi kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0