Onsdag!

Halv elva vaknade jag och en glad bebis imorse. Så underbart härligt med sovmorgon. Vi vaknade vid 7 förta gången, men fick somnat om bägge två - Vilken lycka! Så med ny energi tog vi os an denna nya dag. Livet har varit omättligt glad idag - lett och pratat mest hela tiden! Hon har börjat härma många utav våra ljud nu, allra bäst är hon på "grrrrr".
Josefin och hennes finaste bebismage kom förbi och fikade med oss i eftermiddag. Vi bara längtar och längtar efter hennes lille krabat! Känner på mig att det inte dröjer länge nu...
Håller på att lägga den lilla för tillfället, det är den där nappen som spökar ikväll - in och ut! Kan man limma fast den kanske?!
Sen blir det en kväll alldeles för mig själv, då Ludvig är iväg på kurs.
Ingen nöd på mig, då det faktiskt ska bli riktigt skönt med egen-egen-tid!





Mys framför TV:n!

Vi väntar och längtar efter dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0