Trevlig tisdag!

Klockan halv elva i morse startade jag, Liv, Emelie och Ebba dagen med en härlig långpromenad. Hela strandpromenaden, apelviken och tillbaka till staden igen. Supergott var det! Bebbarna samtyckte,, sov hela vägen lång! Efter detta kom Rebecca och hennes Lucas på besök. Det bjöds på korv stroganoff och kanelbullar, dagen till ära! Lucas charmade oss alla såklart, lekte lite pingvin och visade sig stark!
Jag fick dessutom ringt upp tidigare hyresgäster och gett dem en skrapa för den katastrofala städningen! Fick konstaterat idag att inte ens golvbrunnarna i badrummet vart rengjorda - vidrigt! Vi hade en diskussion jag och den, inte så nådigt, näbbiga damen, som till slut ledde till att hyresvärden fick komma och städa upp eländet, då de själva vägrade! Människor är inte riktigt kloka! Att kunna med och lämna en lägenhet på det viset och tro komma undan med det! Hoppas dom sitter där ikväll i sin soffa och brottas med det dåliga samvetet! Tusen tack Henrik och Maggan för er insats! Blä för dumma människor!
Nu ska jag och Ludvig se på film och njuta av tvåsamheten, då lillan sover för en stund! Åskmolnsdagarna fortsätter...




Så här staaaark är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0