En dag med mormor!

Oj då, idag råkade vi hamna på Kungsmässan igen!  Dock var det kära mor/mormor som hade shoppingabstinens idag. Jag och Livet agerade smakråd! Lillan som sist vi var på Kungis sov mesta delen av tiden, gjorde en favorit i repris,  så jag och mammsen kunde strosa runt i godan ro.
Efter ett gott kvällsbad, sover nu bebben igen..och snart hennes mamma med! Kommer bli fullt upp några dagar framöver nu, i och med flytt på fredag, så sömnen behövs..hoppas den lilla instämmer...




Gott att sträcka på sig!


Myspys med mormor!

Och detta kalasfina från P&P fick vi av snälla mormor!

Trött blir man framåt kvällen...


Kommentarer
Postat av: emelie ånhed

hej finisar:) Synd att ni inte kunde komma i måndags, ser fram emot att ses nästa vecka :) Liv ser riktigt nöjd ut med att vara på kungsis, lilla sötnosen:) Kram Ebba & Emelie

2011-09-28 @ 21:28:31
Postat av: Emelie

Hej Emelie och Ebba! Ja vi saknade er med i måndags! Tur att en vecka går så fort! Fr.o.m. Lördag så finns vi ju med gångavstånd från varandra! -så härligt! Kramar

2011-09-28 @ 23:16:42
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Vickan

Emelie, sweetie.... va fin du är som brunett!! Ha en go-helg! Kram kram

2011-09-29 @ 16:10:13
Postat av: Emelie

Viktoria: Tack min fina vän! Trivs riktigt bra måste jag säga! Ha en superhelg ni med hela familjen! Kramis

2011-09-29 @ 21:57:57
URL: http://livochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0