Ett nytt liv!

Fick beskedet precis att fina Karolina och Fredrik blev föräldrar igår kväll - till en liten underbar pojke! Grattis till er alla tre och hoppas ni njuter av det finaste och vackraste man kan vara med om!
 Åhh vad vi längtar efter att få träffa lillprinsen!
Detta hätliga har firats med en långpromenad ( den sista på länge ute på landet) och härligt altanhäng i höstsolen!
Nu inväntar jag bebis att vakna, samt pappa Ludvig att komma hem - ikväll blir det Ikea. Lillan ska vara hemma hos morfar och mysa! Ojojoj nu drar det ihop sig, imorgon får vi nycklarna till nya lyan - som vi har väntat!




Det blev en dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen!

Gud så kul att ni äntligen ska få flytta in! Det tycker jag är en mycket bra anledning att få med sig sin kille till IKEA både en och tre gånger! ;)

Så fort ni har kommit iordning vill vi gärna komma och hälsa på.

Kram kram

2011-09-29 @ 18:36:56
URL: http://jennywalter.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja helt underbart att det äntligen är dags!IKEA är ett ont måste ibland, karln har inget val kan jag säga!:) Klart ni ska komma och hälsa på - flera ggr om hoppas jag! Vi ses på lördag ju vännen, ha en kalashelg! Kram kram

2011-09-29 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0