Kärt återseende!

Äntligen fick jag och Liv hälsat på mina kära kollegor på Kurortsstaden i eftermiddags! Åh vad roligt det var att få träffa alla igen! Liv fick en massa fina presenter och tackade med både smil, bajs och sömn! Njuter verkligen av min ledighet just nu, men vet att jag har ett alldeles underbart gäng och arbetsplats att återvända till när det blir dags för det igen!
Efter detta kära möte, bar det vidare hem till Ida och Ville! Här fick vi också äran att möta Nicole och fina Mio, (som så duktigt stod upp helt utan stöd idag!!) En riktig mysdag som avslutades med en toppenkväll! Liv som, hör och häpna, vart vaken hela dagen typ, trots den sömnlösa natten, har nu äntligen kommit till ro...må lilla ängeln sova gott i natt...

(obs. bilder uppdateras imorgon!)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Gobiten, gissa vem....haha höll på att skratta ihjäl mig när jag skulle in på min väns blogg Livet med love och phoebe... och skrev tokigt och fick upp din blogg.Världen är liten! Grattis till lilla Livan!

Jag lever livet med Stella, denna underbara lilla sötnos som vänt upp och ner på min värld.

Tänk att få känna denna kärlek! Ta hand om dig puss från Viktoria

2011-09-16 @ 11:39:18
Postat av: Anonym

Gud vad söt hon är lilla Liv! Och vad roligt att du börjat blogga Emelie. Ni ser ut att må strålande hela familjen! Hälsa Ludvig och Liv. Kramar Emma

2011-09-16 @ 18:23:59
Postat av: Marica

Å hon är bedårande vacker! Vad kul det ska bli att följa er framöver!

2011-09-16 @ 20:08:56
URL: http://Maricalindberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Viktoria: Åhh så underbart kul att du råkade hitta hit! Grattis till din underbara Stella! Fick äran att få se henne på bild på jobbet när jag hälsade på här i veckan! Hon är ljuvlig, precis som sin mor! Tänk att det var två små flickor vi gick runt och bar på bägge två...kunde man inte ana när vi klappade magarna i fikarummet!!! Denna kärlek - så obeskrivligt stor! Finns inga ord...jag önskar dig och din fina familj all lycka, så hoppas jag att vi kan ses någon gång snart! Många kramar!

2011-09-18 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0