LantLiv har blivit StadsLiv!

Hallå där! Ursäktar mig för att inte ha uppdaterat bloggen på ett tag...dagarna har sprungit iväg och så mycket saker har stått på schemat - skärpning genast! Vi har nu flytt landet hemma i veddige, där vi numera är inneboende hos mina päron i väntan på vår nya lägenhet, till ett härligt pulserande stadsliv igen! Om man nu kan kalla det puls i lilla Varberg, men till skillnad från vischan iaf! Vi lever nu härligt gott hemma i Ludvigs föräldrars hus mitt inne i stan, då de är bortresta över helgen. Liv har alltså sovit över hos farmor och farfar för första gången inatt!
Fredagen inleddes med en riktigt härlig långpromenad a ´la bonnastyle! Livet sa hej till kossorna och vi hade hela landsvägen för oss själva - inte en mänsklig varelse vi mötte på hela promenaden!! Lite läskigt, men ack så avkopplande! Härligt frisk luft fick vi bägge två, vilket också hjälpte lilla bebben att ta igen en timmes sömn! Efter denna härliga runda bar det vidare in mot staden, där vi stannade till hos Ida och Ville en sväng. Älskade Malin var där med! Ida och Malin var sen lite Livvakt, då jag själv i lugn och ro fick åkt och inhandlat ingredienserna till kvällens stundande middag! Lilla damen gick det ingen nöd på, när jag var tillbaka igen låg hon i godan ro och gosade på Idas mage...
Kvällen spenderades senare med min höggravida vän Karolina! Vi lagade god mat och klappade kulan, jisses vad spännande det ska bli att se vilken liten filur som har gottat därinne så länge! Tusen tack finaste Ida för de goda recepten!
Angående lördagens bestyr så uppdateras detta vid ett senare tillfälle under kvällen. Skall nu istället njuta av mitt första glas rödvin, sedan jag vet inte hur länge! UNDERBART!
Mamma Muuuu hälsar på...

Kommentarer
Postat av: Jesper Bergh (morbror)

Jag trodde ni gillade att vara här ute på vischan i lugn och ro? :)

2011-09-18 @ 17:08:03
Postat av: Emelie

Haha ja lugn och ro är det alltid käre bror...vi gillar landet, men vi ÄLSKAR stan!

2011-09-18 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0