Kungsmässan - All day long!

Åhhh vilken heldag på Kungis vi har haft idag! Med alla tre småttingar, som dessutom skötte sig exemplariskt! Gud sicka goingar vi har, detta får vi göra om snart igen! Till och med lunch och kaffe fick vi i oss idag - inget man blir bortskämd med!
 Fick äntligen inhandlat en gosig fleecejacka till Liv, som jag har letat! Även unnade jag mig själv lite nya plagg att förgylla hösten med! Zara visade sig från sin bästa sida idag - Så mycket fint!
Nu är vi hemma igen och inväntar nu pappa, som snart är hemma för att fira helg med oss! Ikväll blir det god mat och dryck hemma hos mina föräldrar. Om en vecka flyttar vi, kommer bli tomt... 
Glad fredag på er! 




Så här mycket tycker vi om Kungsmässan!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0