Landet

Precis avnjutit en kopp gott och starkt kaffe, hemma hos mina kära föräldrar.
 Älskade lantliv. Att Du kan göra sådana underverk för en trött och energilös mamma.
Tidigare idag vart vi hembjudna på föräldraträff hemma hos Ville och Mikael. Glömde kameran idag, men jag vill att ni alla föreställer er en underbar vårdag. Sovande bebisar. Mätta föräldrar, med en kopp svart i handen... kisande mot den värmande solen. Där befann vi oss i dag. I härligheten!
Underbar dag som kommer bli svår att bräcka!
Sen begav det sig iväg att andas lantluft. Uppfriskande kvällspromenad och efterlängtad grillning har förgyllt denna fina onsdag...
Imorgon ska jag och Liv hälsa på min mormor och morfar. På tok för längesen vi träffades nu!
Natten på er!


Tittut!

En av favoritsysselsättningarna just nu.
Klappa händerna, sniffa som en kanin och peka på lampan är annat som också står högt i kurs.

Äta kex tröttnar vi aldrig på.
Och varför äta ett när man kan äta flera!

Att försöka krypa är tråkigt och ganska onödigt tycker Liv.
Att vinka är mycket roligare!

Att matintresset är stort går väl heller inte att missa...
Berg blir nog den nya Moberg...


Kommentarer
Postat av: Lotta Malmberg

Vilken sötnöt!

Det står i infon om dig att du är blivande mamma... FYI :)

Glad påsk på er!

Kram Lotta

2012-04-05 @ 10:35:09
Postat av: Emelie

Ja det lät lite skruvat i infon där ja...

Glad påsk önskar vi dig också!! Kram på dig!

2012-04-05 @ 16:09:26
URL: http://livochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0