Arrriiiiba!

Ja så där lät det kl halv elva idag, när Babsan sjöng "Ge mig en spanjor", på Sveriges radio P4, Radio Halland. En kanal jag aldrig lyssnat på förut, men som numera är favoriten, när jag står och masserar mina 12 ryggar (!!). Är det inte önsketimmen, så är det P4 Extra med Lotta Bromé. Även idag, Hallands kallaste dag, fick vi tips av en härdad jägare om hur vi klär oss smartast ute i vinterkylan. Inte dumt alls.
Härligt det där att få komma ut och jobba lite. "Vila upp sig" som jag kallar det faktiskt...
Alltså är tisdagar förenat med arbete numera. Och jag gillar det. Liv har haft lajbans hemma med farmor och farfar och även idag - Smillan! Vovven var om än mer spännande idag tydligen och ögonen var stora som tefat varje gång hon svischade förbi!
Bra också att mamma inte var hemma och såg på allt glufsande och slickande i ansiktet, då hon blir lite lätt nervös när Liv är i sällskapet av en hund. Kan inte riktigt slappna av. Sitter som på nålar...
Kanske skulle ta en massage själv någon dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0