Kärlekens dag

Alla hjärtans dag. En fin, varm och röd dag. En dag man numera också får dela med sin lilla Liv! Dock inte så länge, då det vart tisdag och jobb för min del. Vi fick morgonen tillsammans i alla fall. Och den var guld värd. Sen var det dags att sprida kärlek på Ekotvätten istället...
Kvällen blev tyvärr inte vidare romantisk den heller. Ludvig kom hem från jobbet, puss i dörren och sen stack jag och tränade. Jag kom hem, puss i dörren och det var dags för Ludvigs träning. Where is the love?!
Kvällen gick till att bada trollungen, testa hennes nya badrock, borsta gaddarna, samt buffa i en kvart (!!), innan John Blund kom och hälsade på.
Vi har faktiskt ätit middag ihop. Ludvig och jag. Tro det eller ej.
Men en sak vet jag. Och det behöver inte vara en dag som denna för att påminna mig om det.
Jag älskar er, finaste Liv och Ludvig...
Jag älskar min familj och mina vänner...
There is the love!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0