Liv 6 månader!

Idag fyller lilla trollungen ett halvår. Inte klokt vad fort tiden har gått. Speciellt de senaste månaderna. Nu vill jag stanna klockan ett tag. Njuta av varje sekund. Varje minut. Varje dag.
Liv inledde sitt halvårsdygn med att kissa genom sin blöja runt halv ett inatt. Sen vart det omöjligt för henne att somna om, så en flaska mat verkade sitta lämpligt på sin plats. Lille bebisen dricker upp hela flaskan och somnar på störten i sin säng. Till vår förskräckelse vaknar hon efter nån timme genom den värsta spykavalkaden jag skådat! Bebis, säng, pyjamas, mamma och golv var nu fyllt av det tidigare nattmålet. Fantastiskt! Så upp och tvätta oss bägge och ännu en gång vänta in nästa sovtåg. Gud bevare mig...
Peppar, peppar så har Liv inte spytt någon mer gång efter detta. Har fått behålla frukost och efter morgonbadet somnade hon gått i en torr och mjuk säng. Dumma mamma och pappa som ger mat mitt i natten, utan att magen ber om det. Vem hade inte blivit spyfärdig!?
Snart ska vi till BVC på halvårskontroll, sen så ska vi ha lite present- och tårtkalas här på Kyrkogatan. Lite fjantigt kan tyckas, men jag skulle kunna fira henne såhär varje dag! Därför får jag hålla mig till halvåren...





Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till Liv på halvårsdagen! Fjantigt att fira - ABSOLUT INTE!! :) Jag tänkte höra med dig om ni har "parmassage" eller om ni tar emot två kunder samtidigt så man kan komma tillsammans med sin pojkvän och få massage. :) Kram

2012-02-02 @ 17:45:00
URL: http://lifeofangi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Angelica: tack fina du! Nej dom kan aldrig firas för mycket dom där små! Vi har så kallad "duobehandling" nere på kurortsstaden, då ni kan välja valfria beh och ha varsin terapeut, samtidigt i samma rum. Sen så har vi även färdiga duobeh. gå in på kurortsstaden.se så ser du alla beh. Sååå mysigt! Kram

2012-02-03 @ 16:19:52
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Angelica: tack fina du! Nej dom kan aldrig firas för mycket dom där små! Vi har så kallad "duobehandling" nere på kurortsstaden, då ni kan välja valfria beh och ha varsin terapeut, samtidigt i samma rum. Sen så har vi även färdiga duobeh. gå in på kurortsstaden.se så ser du alla beh. Sååå mysigt! Kram

2012-02-03 @ 16:20:39
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oh tack för tipset, ska gå in och kolla. Då kan det vara ett mysigt alternativ på alla hjärtans dag kanske ;) mysig helg på er!

2012-02-03 @ 20:37:59
URL: http://lifeofangi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0