Monster!

Kanske låter lite hemskt, men det är vad Liv har agerat som under en tid här hemma. 6månaders-trots kan det kanske kallas. Fy sjutton. Som om det inte vore nog med uppstigning vid 5.00, så kan jag även nu meddela att hon vägrar sova dagtid och gnäller och gnyr vad jag än gör! Inte så vidare härligt.
Men efter lite läsning, samt tips och råd från mina kära mammavänner, har jag nu fått lite mer förståelse för detta beteende. Just nu är det nämligen mycket som är på gång i trollets huvud. Hjärnan utvecklas och förståelsen för avstånd börjar bli mer uppenbart. Något krävande, då man ger allt och lite till och tacken fortfarande är - en icke nöjd bebis. Men men, 6 månader är hon inte för alltid. Vi närmar oss 7 med stormsteg.
Men har vi otur så är detta bara början...


Vi har haft mammaträff hemma hos Emelie & Ebba!
Oskars keps var mycket populär!


Till slut fick söta Elton prova den med!






Hugo, Selma, Karin och Johan har varit på besök. Vi hann inte träffas så mycket som vi velat, men en grillkväll hann vi med i alla fall!


Vi har även haft finbesök av Annelie, Nicole, Vilda och Mio!


Liv skällde och gnällde...

Förutom när det nalkades ostkrokar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0