Första jobbveckan!

Då var vi igång igen. Varje tisdag och en fredag och lördag i månaden kommer jag knega en tid framöver. Tisdagar som företagsmassör och lördagar på mitt kära Kurortsstaden. Kan kanske kännas tidigt att börja jobba redan, men det har gått riktigt bra ändå. På tisdagarna har farmor och farfar hand om det lilla Livet och på lördagarna är pappa hemma! För mig blir det avkoppling och nästintill terapi att få komma ut och jobba igen. Skippa bebispratet för en stund och risken att bli nerkissad för andra gången i rad på en dag. Bara att få äta sin lunch i lugn och ro kommer att bli rena lyxen! Viktigt tror jag, att få komma ut och andas lite vuxenluft emellanåt!
Liv har lyckats, åter igen, åka på en förkylning. Denna gång med hosta på köpet. Ikväll är vi bara hemma och myser och kurerar oss. Hoppas på att vi är friska och pigga till imorgon, då vi ska träffa mammagänget igen!
Trevlig helg på er!


Ett bad gör en bebis glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0