En underbar helg i sikte...

Japp. Och imorgon kommer ni att förstå varför...
Liv är frisk igen. Dock något snuvig och lite hostig på nätterna, men mycket piggare. Tack och lov! Vi har liksom suttit i karantän större delen av veckan. Som nämnt tidigare fick vi skippa mammaträffen igår, men inte vart vi ensamma för det. Det fanns de som trotsade ödet. Rebecca och Lucas - våra räddare!
Trots snor och baciller, kom de förbi igår eftermiddag på lite lek och fika. Även kvällsmaten delades våra familjer emellan. Underbart att träffa folk, då jag nästan trodde att jag och Liv var de enda levande kvar...
Idag har vi varit på sångstund på biblioteket, samt haft besök av min moster Tina och hennes Noah.
En fin fredag, som just nu fortsätter att njutas av, i all min ensamhet. Igen. Ludvig är på Cabaret Lorensberg med sitt jobb och har trevligt. Själv så har jag precis slukat i mig kvällens gourmétmiddag - bestående av Korv Stroganoff, rester från dagens lunch. Skall tilläggas att ett glas rödvin serverades till middagen. Skål på det!

Men imorgon kära vänner. Då blir det andra bullar...
Och annan kvällsmat. For sure...



Livan var klädd i svart, vilket gjorde Lucas lite förvirrad.
"Hon" blev "han" hela eftermiddagen.
Det var lite roligt...




Efter träningen, blev vi bjudna på kvällsmat hemma hos Wejrot's!

The game is on!
Det bjöds på lite kvällsbrottning...


Sångstund och en Liv som var exalterad över att få träffa sina bebiskompisar igen!





Våren närmar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0