Eländet fortsätter...

Och eländet döper vi till HOSTA! Det är just vad vi gör mest hela tiden här hemma nu. Jag och Livan. Om vartannat. Väcker inte hon mig, så väcker jag henne. Ett riktigt helsike. Förkylningen den lilla haft har gått över till den här jäkla rethostan. Till en början bara till natten, men nu både dag och natt! Stackars lilla pyre, när ska hon bli kry igen?! Och en mamma som inte haft en röst på två dagar, samt sarshostar 24 h är ju inget kul att ha och göra med...
Och sömnlösa nätter hjälper inga föräldrar i nöd...
Några tips på vad man skulle kunna ge den lilla? Hostmedicin? Hemmakurer?
Därför ett litet ljus i mörkret denna onsdag, då vi fick spendera dagen hemma hos Karro och Elton, tillsammans med alla andra mammor och bebbar.
Hembakt, festliga fajitas och chokladglass kalasade vi till det med idag. Harrejösses ja, detta är vad vi morsor sysslar med på en sketen onsdag! Lyx!











Ikväll har vi myst lite extra med Ludvigs föräldrar, som imorgon kväll sitter på ett flyg till Thailand. Jäklar vad härligt dom ska ha det! Inte alls avundsjuk...
Här hemma har vi ju vår på gång. Eller förlåt mig. Snön kom ju precis. Igen.
Ännu bättre...


Trevlig resa farmor och farfar! Vi kommer sakna er jättemycket!

Haha måste också visa denna underbara bild. Äntligen har liggdel bytt plats med en sittdel på vagnen. Inte en dag för tidigt. Ett under att denna rullta fått plats så länge som sju månader!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0