Wind of change...

Ja en ny tid har tagit sin början.
Milt sagt.
Nya vindar blåser in...
Med delade känslor har jag valt att lämna mitt trogna Kurortsstaden. Efter snart åtta år på denna härliga arbetsplats, har jag nu fått ett erbjudande jag ej kan tacka nej till.
Vad som nu står framför mig, är ett helt fantastiskt spännande jobb på " The Retreat Club", beläget på Strandbaden i Falkenberg. Spillrande fresh, då till och med det nya spat, just i detta nu, är i full gång att byggas upp. 25 Juni slår portarna upp och då står Vi redo för att stolt introducera och föra denna unika plats, framåt i Spavärlden!
En utmaning värd att tas. Jäklar vad kul det ska bli!
Livet tar alltså en helt ny vändning. Och Liv är inte sen att hänga på.  Just nu är vi mitt uppe i kurser och utbildningar och medan mamma är borta passar väl ungen på att krypa för första gången (!!)
Semester från tjötiga morsan, är nog precis vad som behövs ibland...






Ja detta blir en spännande sommar, höst och fortsättning att gå till mötes...
Håll i er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stort Grattis till det nya jobbet Emelie, så kul och spännande:)

Du är väl värd denna chansen och kommer säkerligen att kunna tillföra stor kompetens!Om nu inte bara för deras söndags brunch så har jag och Simon ännu en anledning att åka ner och kika in :)

2012-05-15 @ 08:06:11
URL: http://johannahelena.blogg.se/
Postat av: Ida

Är så stolt och glad för din skull!!!

Du är bäst! Och hälsa Livan att gudmor även är väldigt stolt över henne och hennes framsteg. Snart kan vi börja dansa:)

Puss på er!

2012-05-15 @ 20:35:01
URL: http://idajohanna.com
Postat av: caroline casparson

åå ett stort grattis till dig :)

2012-05-17 @ 16:07:29
URL: http://casparson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0